Це ресурс для імпортерів продуктів харчування з країн СНД. Основна функція сайту - організація інформаційного мосту між іноземними постачальниками продуктів харчування традиційного імпорту та замовниками-імпортерами з країн СНД.  

Для отримання цін на різні групи товарів необхідно заповнити заявку. У міру надходження нових цін ми будемо надсилати вам прайс листи на e-mail.

       


Для прикидочной оценки стоимости можно отправить запрос на расчет

- контейнерной перевозки;

- таможенной очистки;

 



FCL- Повне завантаження контейнера одним відправником на адресу одного одержувача.

FI - Вільно від навантаження- умова перевезення при відправленні- означає, що фрахт не враховує вартості навантаження на судно.

OT - опен топ- тип контейнера. Дивіться в типах контейнерів.





Праздники сегодня

ТРАНСПОРТНІ ПОСЛУГИ

Контейнерні перевезення

Розрахунок вартості морської контейнерної перевезення

Щоб з'ясувати повну вартість контейнерної перевезення необхідно визначити, за що платить замовник, а за що платить відправник або постачальник. Для початку необхідно уважно вивчити контракт, особливо звернути увагу на пункт об умовах поставки. Багато замовники звертаються с запитом на розрахунок вартості контейнерної перевезення не знаючи термінів інтернаціональних правил перевезення ( Інкотермс-2000 ), а також не знаючи на яких умовах здійснюється контейнерна поставка.

Основні умови поставки

В основному імпортні товари поставляються морськими контейнерними перевезеннями на двох базових умовах (Базисах):

1. CIF (назва порту) - самий зручний варіант для контейнерні перевезення. При даних умовах поставки, продавець (відправник) зобов'язується оплатити вартість контейнерної перевезення до зазначеного в договорі порту (наприклад, Одеса, Україні).

В цьому випадку одержувач має наступні витрати:

1.1. ПРР, вантажно-розвантажувальні роботи - вивантаження контейнера с судна на контейнерний термінал.

1.2. Портове експедирування або візіровка коносамента. Ці витрати ставляться на видання коносамента на випуск контейнера (з порту) і майбутня його візіровка - у агента морської лінії, радіологія, СЕС, митниця і екологія. В ціну цих витрат входить також страхування контейнерного обладнання (але не вантажу), оплата за термінал (Парковка автотранспорту), в'їзд автотранспорту в порт.

1.3. Контейнерні перевезення автомобільним транспортом. Точну ціну цього етапу контейнерної перевезення вказати складно, т. к. вона залежить від багатьох факторів, які потрібно враховувати при запиті автоперевізникам на контейнерну перевезення, а конкретно:

- Місце митного оформлення і місто доставки;

- Тип контейнера і вага вантажу;

- Хто оплачує оформлення автотранспорту в порту.

Досить часто перевізники показують вартість контейнерної перевезення без обліків цих витрат, виходячи з цього потрібно уточнювати, хто оплачує оформлення контейнера в порту.

2. FOB (назва порту, к Приміром, Циндао). Доставка вантажу виробляється на борт судна знаходить в порту (назва порту). В цьому випадку, то ж саме, що і в попередньому базисі, але додатково включається вартість контейнерної перевезення морським шляхом. І відповідно перевезення контейнера залежить від порту відбуття.

Запит на розрахунок вартості морської перевезення

Для визначення ціни контейнерної перевезення Вам необхідно зробити запит на морську контейнерну перевезення , в якому слід вказати наступні параметри:

- Назва порту відправлення, країна відправлення (к Приміром, Циндао, Китай);

- Назва порту прибуття (к Приміром, Одеса, Україні);

- Вид контейнерного обладнання (20 '/ 40'/HC);

- Найменування вантажу;

- Вага вантажу в контейнері;

- Форма оплати, валюта платежу контейнерної перевезення;

- Є Чи перевагу в морської лінії (назва лінії);

- Що більше цікавить - швидкість доставки або зниження ціни контейнерної перевезення.

Поради : запитуєте у продавця (постачальника) можливості поставки продукції на умовах CIF і ціну товару на цих умовах. Найчастіше великі постачальники можуть надати знижки на вартість морської перевезення.

Відстеження контейнера

Після відвантаження замовнику надається повідомлення об відвантаженні (shipping advice), де зазначений номер контейнера, коносамента, назва судна, контейнерної лінії і т. п. Всю цю інформацію можна так ж отримати з сканованої копії коносамента.

Замовник може відстежувати рух контейнера наступними способами:

- Звернутися к своєму транспортнику і завжди бути в курсі, де знаходиться контейнер с вантажем в конкретний момент;

- Звернутися в контейнерну лінію. Можна здзвонитися с представництвом лінії в найближчому порту або зайти на WEB сайт лінії і скористатися сервісом відстеження вантажів по номером контейнера;

- Звернутися в Інтернет к сервісів по відстеження контейнерів .

Які існують типи морських контейнерів

Можливі наступні варіанти морської перевезення вантажів в контейнерах:
- Контейнерні перевезення вантажів стандартними контейнерами (20 ' і 40' Standart контейнери, 40 ' High Cube контейнери, 45' High Cube контейнери, 48 ' High Cube контейнери);
- Контейнерні перевезення вантажів рефрижераторними контейнерами
(20 ' і 40' Refrigerated контейнери);
- Контейнерні перевезення вантажів спеціальним обладнанням (20 ' і 40' Open Top контейнери, 20 ' і 40' Flat Rack контейнери).

Огляд типів контейнерів , застосовуваних при морської перевезення можна побачити по посиланням.

Доставка в вагонах

Наземна поставка зазвичай виконується з суміжних держав, наприклад, з Китаю в Росію або з Китаю в Казахстан.

Основні умови поставки

1) FCA станція відправлення;

2) DAF межа переходу (Наприклад, з Китаю - це DAF Забайкальськ, Росія або DAF Достик, Казахстан);

3) DDU станція призначення, зручна покупцеві.

При поставки на умовах DAF в проїзних документах зазвичай пишеться в якості кінцевого пункту - станція потрібна покупцеві (наприклад, для Росії - Чита, номер станції такий-то). Тоді вантаж без затримки на кордоні переходу йде в зазначений кінцевий пункт, а одержувач згодом проплачує перевезення ж-д дорозі по внутрішнього ж-д тарифом. Якщо б умови поставки були, наприклад, DDU Чита, то довелося б платити по міжнародному тарифом.

Базис DDU використовується вкрай рідко через особливостей доставки і невигідності в розрахунках. При поставки на умовах DDU НСК виробник не має можливість управляти вантажем за межами своєї країни, тому зазвичай зарубіжні Політика наполягають, щоб в випадку наземної транспортування була проведена 100% оплата вантажу проти документів на вантаж до перетину кордону переходу. При доставці, наприклад, морем контейнер с корабля нікуди не дінеться, а при наземної транспортуванні можливі варіанти.

Якщо покупець всі ж має намір замовити доставку на базисі DDU, потрібно заздалегідь повідомити номер ж-д станції. Маючи цей номер, виробник звертається к Місцевим транспортникам за розрахунком. Зазвичай у виробника вартість наземної доставки вище, що це можуть запропонувати місцеві транспортники замовника. Причина проста: зарубіжні транспортники звертаються за допомогою к Місцевим транспортникам СНД і всі дружно формують вартість доставки.

Поставка по ж-д в контейнерах

Можливий також варіант поставки вантажу в контейнерах по ж-д, але це завжди пов'язане з складнощами. Зазвичай транспортники постачальника наполягають на тому, щоб ставити на ж-д платформу два 20-футових, або один 40-футовий контейнер. Це обходиться дорого і економічно недоцільно.

Однак багато замовники використовують можливості власних транспортників, які без проблем готові доставити вантаж самостійно. В цьому випадку поставка можлива умовах на умовах FCA станція відправлення, (наприклад, Linyi, Китай).

Терміни доставки

Швидкість руху вагона в середньому складає: наприклад, з Китаю до Достик, Казахстан - вагон доходить за 9 днів або за 8 днів - до Забайкальська, Росія.

Хоча бувають випадки, коли вагон доходив до Достик за 7 днів, а може статися, що і за 11 днів. Цей питання непідконтрольний, тому заздалегідь складно прогнозувати швидкість руху. Аналогічна ситуація для доставки в Забайкальськ.

Оплата за вагон

При плануванні платежів краще брати за основу самий оптимістичний прогноз по датами прибуття вагона, щоб оплата виробнику надійшла до прибуття на кордон. Тоді вагон без затримок піде далі. В іншому випадку вагон вимушено буде зупинений на кордоні і буде чекати надходження засобів. Така затримка може обернутися зайвими платежами за зберігання, чого легко уникнути, просто відправивши оплату за вантаж трохи раніше.

Митна очищення

Хто займається митної очищенням товару

Зарубіжні компанії-виробники не мають можливості розмитнювати вантаж самостійно, т. к. Не можуть контролювати всі питання за межами своєї країни. Тому при імпорті продукції в основному використовуються наступні варіанти роботи:

1. Полягає прямий контракт с виробником, по якому компанія замовника виступає покупцем по контрактом і, відповідно, всі розрахунки ведуться безпосередньо с закордонним виробником. При цьому покупець замовляє розмитнення у місцевого брокера, який забезпечує митний очистку і оформлення вантажу в країні призначення. В результаті, замовник отримує готовий для споживання усередині країни товар по цінами виробника, але с урахуванням оплати вартості послуг брокера.

2. Багато митні брокери надають послугу, коли вони виступають формальним покупцем по контрактом, беручи на себе митну очистку і оформлення товару в країні призначення. Працюють вони при цьому на авансових платежах замовника. Те є, покупець перераховує брокеру, наприклад, 10% передоплати і він переправляє їх, наприклад, в Китай. Виробник починає готувати вантаж к відправлення та коли вантаж буде вже в дорозі, покупець перераховує брокеру залишилася суму по контрактом, а він вже виробнику. Таким чином, замовник купує вже розмитнений товар у брокера і йде від ЗЕД. Але необхідно враховувати, що брокер стягує певну плату за свої послуги.

Необхідні документи для проведення митної очищення

Разом с вантажем надається повний перелік сертифікатів, транспортних і фінансових документів. Іноді замовники просять ще всілякі додаткові документи, які в основному потрібні для виконання якихось формальних вимог митниці.

Зазвичай поставляються зарубіжним виробником документів цілком досить для проведення митної очищення, хоча повний список документів, який потрібен митному брокеру зазвичай ширше. Наприклад, для РФ, Україна, Білорусі і ін, в загальному випадку потрібен більше значний список.

Причиною є то, що ряд документів випускається всередині країни і в тому числі на підставі документів, які поставляються с вантажем. Замовника не повинно «лякати» таке велика кількість потрібних документів і вимог до їх оформленню, оскільки рідко хто робить митне оформлення самостійно. Як правило, замовники передоручають всю цю рутинну роботу митному брокеру, а їх участь зводиться к координації їх роботи та погодженням побажань брокера к оформлення ряду документів с виробником.

Зазвичай перелік документів, які повинні бути надані с вантажем, прописується в контракті.

Стандартний перелік вантажосупровідних документів наступний:

- Комерційний інвойс - 3 оригіналу, 2 копії;

- Сертифікат якості - 1 оригінал, 2копія;

- Сертифікат походження - 1орігінал, 2 копії;

- Коносамент (Bill of Lading) - 3 оригіналу, 3 копії;

- Фітосанітарний сертифікат - 1 оригінал, 1 копія;

- Ветеринарний сертифікат - 1 оригінал, 2 копії.

- Страховий сертифікат, підтверджує страхування вантажу від всіх ризиків, які передбачені страхової компанією - 1 оригінал (надається, якщо поставка на умовах CIF ).

- Експортне декларація (на китайському мовою) - 2 копії,

- Завірений ПРОДАВЦЕМ переклад експортної декларації с національного мови (наприклад, китайського) на англійська мову.

Усі документи повинні бути оформлені на англійською мовою. Копії документів на іншому мові (наприклад, китайському) повинні мати завірений ПРОДАВЦЕМ переклад с китайського мови на англійська.

Конкретика цього списку залежить від способу доставки і базису поставки. Наприклад, при морських поставках надається морської коносамент, а при залізничної постачання - ж/д накладна. На умовах CIF виробник надає страхової сертифікат, на умовах FOB - даний документ надає замовнику його перевізник по домовленістю і т. п.

Список документів також залежить від виду поставляється продукту. Наприклад, при поставки смаженого арахісу фумігаційний сертифікат не надається, а при поставки сирого - по вимогу замовника.

Деякі документи можуть бути запитані додатково. Наприклад, при наземної транспортуванні на умовах DAF слід подбати, щоб на кордоні була копія ДКР (імпортне карантинний дозвіл), а так ж необхідні папери для прикордонної сан. Служби. Останні зазвичай не затримують вагони через відсутність санітарно-епідеміологічних висновків - виписують припис о надання в місці призначення, без чого буде неможливо робити митне оформлення, але бувають всякі випадки, тому їх бажано передбачати.

Ряд замовників просить прикладати к звичайного переліку вантажосупровідних документів так ж копію ДКР.

В РФ, наприклад, у замовників просять документи, які випускаються виробником на своєму фірмовому бланку :

- Підтвердження безпеки продукту;

- Декларація об відсутності пестицидів;

- Декларація об відсутності ГМО;

- Сертифікат фумігації;

- Сертифікат аналізів і ін

Текст подібних документів краще заздалегідь погоджувати зі своїм митним брокером.

Ряд документів випускається по вимогу замовника і за окрему плату.

Наприклад:

- Підтвердження об відсутності афлатоксинов (випускає держ. інспекція, виробник);

- Сертифікат об відсутності важких металів і т. п.

Подальші дії по розмитненні

В випадку, якщо замовник вибирає варіант самостійної роботи по прямому контрактом с виробником, після отримання на руки вантажу зі усіма необхідними документами, можна починати виконує митний очистку самостійно або силами свого митного брокера. Зазвичай зарубіжні виробники намагаються надати максимальне сприяння в питаннях оптимізації транспортних і митних витрат, але всі тонкі питання по оформлення документів і варіантами платежів потрібно чітко і детально погоджувати заздалегідь.

Замовнику важливо мати хорошого транспортника і митного брокера, досить досвідченого і не допускає помилок, які могли б призвести к затримці вантажу через несвоєчасного надання документів або зауважень до їх оформлення.

Сюрвеєрські послуги

Контроль якості незалежним інспектором

Будь замовник при поставках продуктів харчування від закордонного виробника хоче отримати якісний вантаж і бути впевненим в тому, що на митниці не виникне непередбачених ускладнень через перевищення допустимих норм будь-яких показників. Особливо це стосується першим поставок, коли постачальник ще мало знаком для покупця. Нормальною практикою в такому випадку є замовлення послуг незалежного сюрвейєра якості, наприклад SGS.

Скільки варто інспекція SGS

Вартість роботи одного дня інспектора SGS приблизно USD 500 за 20-ти футовий контейнер.

Базово процедура SGS складається з 2-х стадій:

Final Random Inspection (FRI) Вибіркова інспекція на виробництві;

Loading supervision (LS) Інспекція при навантаженні;

Наприклад, для випадку сушених морепродуктів, можливий так ж контроль змісту солі і вологості продуктів, але це затримає відвантаження на 10 днів в відповідно с регламентом перевірки SGS.

За результатами дізнатися випускаються відповідні сертифікати на офіційному бланку SGS, а так ж по запиту SGS сертифікати по змістом вологості і солі.

Хто платить за роботу інспектора SGS

Можна обумовити, що в разі позитивних результатів інспекції вартість оплачує покупець, а в разі виявлення якихось істотних порушень - продавець. Це справедливий підхід і багато постачальники згодні на такі умови.


 

Індикативні ціни на кокосове масло: Товар : кокосове масло рафінована Сорт
31 серпня 2010 Оновлені котирування на сухофрукти з Китаю. Продаж сухофруктів з Китаю оптом за цінами виробника

В'єтнамські морепродукти і риба від виробника. Пропонуємо прямі поставки риби і морепродуктів з В'єтнаму від виробника.



 


Арахіс, земляний горіх. Корисні властивості арахісу У 90-ті роки минулого
Арахіс як найцінніша олійна культура Арахіс - цінна олійна культура. На смак він цілком змагається з фундуком,
Арахісове масло - природний антидепресант Арахісове масло дійсно містить ряд корисних



Быстрая навигация: