Це ресурс для імпортерів продуктів харчування з країн СНД. Основна функція сайту - організація інформаційного мосту між іноземними постачальниками продуктів харчування традиційного імпорту та замовниками-імпортерами з країн СНД.  

Для отримання цін на різні групи товарів необхідно заповнити заявку. У міру надходження нових цін ми будемо надсилати вам прайс листи на e-mail.

       


Для прикидочной оценки стоимости можно отправить запрос на расчет

- контейнерной перевозки;

- таможенной очистки;

 



CAF- Валютна надбавка- додатковий збір до базової ставки фрахту, величина залежить від зміни курсу валют.

FI - Вільно від навантаження- умова перевезення при відправленні- означає, що фрахт не враховує вартості навантаження на судно.

TEU- Еквівалентент обсягу двадцятифутовому контейнера. Часто використовується в оцінці вантажообігу.





Праздники сегодня

Ринок риби і морепродуктів в РФ

Ось уже кілька років ринок риби і морепродуктів в Росії залишається одним з найдинамічніших. У моді, як і раніше екзотика, а охолоджена риба завойовує все нові позиції. Крім того, у 2007 році риба несподівано "потрапила в нацпроекти", і знову заговорили про Закон "Про аквакультурі", який повинен стимулювати ринок риби вітчизняного виробництва і збільшити її поставки.
За оцінками Тимура Мітупова, керівника інвестиційно-аналітичної групи компанії Норге Фіш Москва, за останні 3 роки обсяги продажів риби і морепродуктів в сегменті HoReCa збільшилися на 20%. За даними компанії Фішеріс, середньорічні темпи зростання останніх років становлять не менше 35%, а по ряду сегментів HoReCa - багаторазово вище. Олексій Мацнев, генеральний директор компанії Фуд ДеЛюкс впевнений, що щорічно обсяги продажів збільшуються мінімум в 3 рази.
З одного боку, зростання продажів пов'язане із загальним поліпшенням добробуту населення країни. "За даними експертів, торік рівень доходів москвичів виріс на 10%. Причому москвичі витрачали близько 48% коштів на харчування ",- коментує Борис Шабанов, директор з продажу компанії Ледово. Природно, важливу роль відіграє і мода на здоровий спосіб життя, зростання популярності біо-та еко продуктів, вирощених без ГМП (генномодифікованих добавок). Лариса Васильєва, виконавчий директор Російської рибної компанії, зазначає, що за останній час істотно виріс попит на охолоджену рибу, як максимально корисну і безпечну. Тому компанія планує розширити асортимент охолодженої риби: крім сьомги і форелі з'являться більш недорогі столові види: пікша, тріска, сайра.
Екзотика
Інтерес до екзотичної рибі пояснюється тим, що сьогодні все частіше люди йдуть в ресторани в пошуках чого - то незвичайного, того, що не можна купити в магазині і приготувати вдома. У першу чергу ця тенденція характерна для ресторанів класу fine dining. "Гості почали замовляти більше мідій, крабів, лобстерів. У 2007 році в нашому меню з'явилася поки ще рідкісна в Москві чорна тріска ",- розповідає Наталія Гребенщикова, керівник служби з маркетингу концепції" Філімонова і Янкель "(мережа рибних ресторанів). Ресторатори постійно прагнуть урізноманітнити асортимент рибних блюд і морепродуктів. "Наші менеджери відзначають популярність екзотичних новинок: морський чорт, синя акула, пагр (вона ж рожева дорада), чорна шабля",- коментує Олексій Махалу, керівник департаменту маркетингу групи компаній Схід-Захід. Інтерес до екзотичних риб: махи-махи, кораловий окунь, риба - папуга, зазначає Ілля Романчук, керівник відділу HoReCa компанії Фішеріс. "Причому чим екзотичний і чим більше далека від Росії країна вилову, тим привабливіше блюдо для клієнтів",- упевнений Олексій Мацнев. У компанії МАРР Русія відзначають особливий інтерес клієнтів до восьминогам, кальмарам, мідій і морські гребінці.
Цікаво, що екзотика не завжди відразу приживається на російському ринку. "Але якщо споживач розпробував її, позиція починає швидко рости в продажах",- упевнений Борис Шабанов.
Наприклад, Ангеліна Джамалова, директор з розвитку компанії Інтерфіш-М, розповіла, що 3 роки тому компанія пропонувала в Росії тунця Альбакор, але безуспішно, а цього року на нього з'явився попит. Інтерфіш-М знову включила його в свій асортимент. "Мабуть, час цього продукту в Росії тільки наступає",- коментує Джамалова.
Постійний попит на сібас, дорадо, камбали різних видів відзначають всі компанії-постачальники та рибні ресторани. Причому, якщо раніше ці види риби подавалися тільки в дорогих ресторанах класу fine dining, то сьогодні, як зазначає Олексій Мацнев, сібас, дорада і навіть чорна тріска стають обов'язковими позиціями в меню демократичних закладів, і не тільки столичних, а й регіональних. Але в цілому ресторани і кафе із середнім чеком прагнуть включити в свій асортимент максимально цікаву, але недорогу рибу. "Ресторани середнього рівня і економ класу воліють недорогу продукцію, наприклад, особливим попитом користується філе морського окуня",- розповідає Марина Ізмайлова, керівник відділу маркетингу компанії Емборг. На думку Ангеліни Джамаловой поділ ринку на "преміум" і "середній" сегмент продовжиться і стане ще більш виражено в найближчі 1-2 роки. "Мережі підуть шляхом здешевлення та уніфікації кінцевого продукту, а отже, збільшать частку напівфабрикатів високого ступеня готовності, наприклад, вже оброблені креветки для" темпура ",- впевнена Джамалова.
Закони та ціни
Цей рік був багатий на всілякі законодавчі акти і рішення з приводу риби і морепродуктів в Росії. Після скасування заборони, що діє з початку 2006 року, на поставки охолодженої риби (сьомги і форелі) "неатестованих" заводів-виробників Норвегії, ціни на неї знизилися на 12%. "Трапилося це через те, що найбільший ринок збуту - Росія - довгий час був закритий, і сталося перевиробництво. Вирощування риби - досить тривалий процес і швидко змінити обсяги виробництва неможливо ",- розповідає Ірина Кучукбаева, керівник відділу HORECA компанії Норге Фіш Москва. Схожий заборону Росія ввела в цьому році на імпорт норвезької пелагічної риби (оселедець, скумбрія, путасу та ін) з неатестованих підприємств. Заборони і зміни торкнулися не тільки Норвегії. "Вимоги до виробників країн Азії з боку РФ посилюються, нові правила часто вводяться в короткі терміни - це створює затримки поставок на російський ринок, тобто штучний дефіцит того чи іншого продукту. Такі ситуації формують різкі скачки цін з боку спекулюють на цьому гравців ринку ",- розповідає Ангеліна Джамалова. Ціни на рибу осетрових порід за рік виросли на 50-70%, як відзначають в компанії біоакустики. Можливо, стрибок цін був викликаний законом про знищення конфіскату браконьєрської осетрини.
В 2007 році знову активно заговорили про Закон "Про Аквакультура", в якому б були прописані основні правила та нормативи розвитку риборозведення в Росії. В рамках національного проекту для підприємств аквакультури на будівництво, реконструкцію та модернізацію у 2007 році Мінсільгосп намічає виділити субсидії по 8-річним кредитами у розмірі 80 млн руб. На даний момент світова аквакультура забезпечує 40% споживання риби і морепродуктів, в Росії її внесок у продовольче забезпечення населення складає всього 3-4%. Але поки це тільки плани і проекти. За словами Олексія Пиріна, керівника відділу маркетингу та реклами компанії S u0026 F Product, частка російської риби в загальному обсязі продажів скоротилася за останній рік. "Держава не підтримує виробництво та переробку риби на території країни, відбувається заміщення російської риби (горбуші, хека судака і т. д.) китайської і в'єтнамської продукцією (тілапія, горбуша, хек, пангассіус), тому що ціна на неї нижче на 20-30% ",- розповідає Олексій Пирін. У 2007 році в'єтнамська рибницькі галузь визнана найбільш швидкозростаючою у світі і займає п'яте місце серед найбільших світових експортерів морепродуктів - після Китаю, Індії, Індонезії і Філіппін.
Але багато постачальників все-таки прогнозують збільшення поставок преміальної риби російського виробництва. "Нововведення в російському законодавстві спрямовані на стимулювання вітчизняного рибальства та аквакультури. У зв'язку з цим ми будемо розвивати наш асортимент локальної свіжою рибою ",- упевнений Ілля Романчук. Російська рибна компанія вже цього року планує розширити свій асортимент за рахунок російської риби. У січні 2008 року компанія вперше привезла форель з власного виробництва в Карелії. "Ринку карельської форелі як такого поки не існує. І навряд чи він зможе конкурувати з норвезькою за цінами і, наприклад, з калібрування риби, але на відміну від продукції з Норвегії охолоджена форель з Карелії виявляється на прилавках магазинів протягом 1-3 днів після вилову. А риба з Норвегії їде мінімум 7 днів ",- розповідає Лариса Васильєва.
Новинки
Серед новинок можна виділити дві групи: перша - це нові екзотичні види риби і морепродуктів, в тому числі і для популярної в Росії японської кухні, і друга - нові види обробки і упаковки, максимально зручні для приготування.
До першої групи відносяться новинка 2007 року від Норге Фіш - філе желтоперого тунця з Японії, заморожене до температури-60 ° С, що дозволяє зберігати всі якісні показники свіжої риби, у тому числі її природний колір. Компанія Інтерфіш-М представила тунця альбакора і смугастого марліна. "Поки більший інтерес з боку шеф-кухарів проявляється до білого тунця, що зрозуміло - мода на нього, нарешті, дійшла з США й до нас. Смугастий марлін, який в Японії вважається одним з найкращих видів мечерилих, підхожих для суші та сашимі, на наш погляд, несправедливо обійдений в Росії ",- вважає Джамалова. Асортимент компанії Фішеріс за останній час поповнили "фрукти" моря: живі устриці, мідії, черепашки, креветки, лобстери, восьминоги. Серед новинок S u0026 F Product за 2007: крила ската, креветки карабінерос, хвости морського чорта, восьминоги маскардіні, міні-кальмари. З 2008 року Ледово вводить в асортиментну лінійку варено-морожених раків з Іспанії. Також Ледово вперше представить на російському ринку новинку - білу креветку, імпортовану з Ємену. Біла креветка не піддається заводський тепловій обробці, тому особливо рекомендована для приготування на грилі.
У другій групі представлені нові види оброблення та фасування продуктів. Зараз виробники прагнуть обробляти рибу відразу після вилову і продавати вже готові філе і стейки, щоб виключити повторну заморозку і полегшити роботу кухні. Наприклад, ФудДелюкс цього року завезла філе чилійського сібаса та філе риби-меч. Філе виготовлено в Чилі відразу після вилову риби і дозволяє без подальших втрат якості продукту надалі обробляти його на кухні ресторану. Емборг почав поставляти порційні стейки сьомги під замовлення. Російська рибна компанія з цього року вводить в свій асортимент стейки і філе телапії, пангасіуса, королівського сома, горбуші, кити, атлантичної тріски, пікші.
 

3 серпня 2010 Оновлені котирування на арахіс з Індії. Продаж арахісу оптом за цінами виробника
№ з / п Найменування продукту Розміри см / шт ( Cm / pc ) Ціна

Арахіс з Китаю, прямі поставки. Від виробника: арахіс з Китаю . Арахіс (довгий, круглий, бланшований, в шкірці, смажений). Контракт прямий, ціни виробника, оплата акредитив або передоплата.



 


Арахіс: з сімейства бобових Арахіс (Arachis hypogaea)- різновид сімейства бобових Fabaceae, уродженець Південної
Пангасіус з овочами Приблизний час приготування : 45 хвилин Інгредієнти,
Арахіс корисний Арахіс відомий репутацією некорисної пивний закуски, але недавні дослідження виявили, що в ньому



Быстрая навигация: